Sissy kathy starter task video

#amateur    #bdsm    #crossdresser    #masturbation    #sex toy    #gay sissy    #Sissy    #kathy    #starter    #task    #video   

Comments:

thebeadman:
from the british tv show "hex".
adman:
most excellent
softsubmissive:
i love and praise my demon slut
dirtygirlsdaddy:
sweet tits
insul86:
what's the language? i assume the guy calling her was her dad or bf?
cables:
ohhhhh myyyy f***ing god ,!! i cannot handle this one !!! probably favourite video ive ever seen !! that neck !!!!!!!! ????????????????????????
munro79:
train them right, also some awesome music...lmfao
gypsydude420:
geile schlampe
lorddiscipline1:
look at those nice titties hang!
dinsdale:
holy shit is this real?
firefig:
cute
sleep_abuse:
love how she plays with her fat, i bet she's soft all over. very pretty and sexy girl!
rgonzb:
yeah man! nice tight bums
beiiigerent:
so so sexy
missy_s:
mmmm, to bad it was dark when she first filled her pants. i really like the sound of diarrhoea
campuspervert:
i want two ladies like this
piercedperf:
only in russia, hahaha
peacheater420:
amazing girl. i loved the anal part. perfect feet!
nastyluke:
i would love for my mouth and ass to be used daily. maybe a tad bit of vaginal for a little lubricant, but mostly the other holes for daily use.
shooter05:
she loves it!
bbmonkey:
this man should want for nothing. he manifests the pentultimate huge white cock which i worship
dezerato:
????
rhagecannon:
those fishnets make it so much hotter
hoper1811:
lovely girl, good facefuck
demigure:
wow, really sexy
talibkweli:
hot little bitch fucked from behind and strangled with her black bra
broutefoin:
superbe putin envie de lui mettre ma queue dans son cul et lui faire bouffé
ropemaster5:
love watching a beautiful redhead die in her bare feet! mmmm!
sarvaj:
so they hanged her because she was a lesbian?and who does the casting for these things???
waitforus:
geil ich will auch
tonydiediedie:
world famous, truck driving, fat-dicked, ginger, exhibitionist, "thor johnson".
jessejames619:
warning rofuge474 is a fggot, adfly link to bull shit do not give him the money.
tromboneski:
love eating shit covered bananas
thaun02:
there's no update... there will never be an update.
scatfan63:
geile geschwister und guter sound
bootyman365:
very nice and sexy!!
mintaka01:
show it off girl.
drewdavi619:
the reason that he came without warning, was because he didn't have time. you should probably add a "premature ejaculation" tag to this one.
kodoo:
i would motor boat them things hard.
fatman4905:
whats the source?
hermangerman:
name?
duffboy703:
its sooooo pink!!
hannahts:
fantastic video with superb quality visuals, thanks for sharing.
berserq1:
i love niggers. nigger sluts that is.
rheingold:
two bitches strangled with the first cunts black panties
sniggelfiggy:
why not
whitey420:
wonder why the audio sounds like it was recorded in a studio? this was recorded on a set probably.
marshall777:
why not in the pussy
grommitwallace:
i wona squeeze that slender neck
yaybuttcheeks:
hot
alex1122:
it's so awesome
solis_b:
any more of her? anybody know her name?
awkwood:
oh wow
genobear:
spun and girly yummmmmy
n0p3:
hmmm keeping the head in her mouth, well trained
wankerspanker:
fye
rolandia:
i love this video! wish i had more of her. do you have anymore or linxxx?
weakwhitey:
lol "rare video". it's amber rayne.
robertjohn1985:
what a body
mikeyleee:
yumm!
haydenali:
yes, she is a masochist, and i'm sure she enjoyed it immensely, but a good sadist also enjoys torturing someone like that ????. it took more girls like her eager to be tortured ????
superchargedgtp:
we have a winner!!
iverse:
shit feast, yum
joee1968:
love how she stays dressed for so long, whilst he is naked!!
jdjd5883:
omg
tc1968:
yes death in the electric chair burn !
misterx02:
cutie
fp1963:
yummie girls mmmmm
madridbear:
mmmm..... very descriptive vince ... sounds like a nice appetizer indeed!
jimbodet:
nice training session for this bitch
daddysir:
very nice..thanx pantybidad! ;)
rutabaga:
what is her name?
deeppressure:
the full version of the clip at 0:24 is pretty hot ngl
squirters:
i'd love to starve her to death not give her any food at all and beat her to pulps each day making sure i am giving her brain damage each time. a starving brain dead slut and i'd keep beating bashing her to within inches of her life. and do it until she dies in my arms
boyneed:
i loves these b&q videos!!!
stranglerlover:
incredible performance from both ladies. :)
mikemc23:
who is this girl she has a nice ass

Similar videos: